Sony presenteert een nieuw merk en ervaring voor audio

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag lanceert Sony een nieuwe reeks producten onder de naam ULT, gericht op gebruikers die een krachtige bas waarderen. Naast het nieuwe merk worden ook direct vier producten gelanceerd: een hoofdtelefoon en drie Bluetooth-luidsprekers. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dan moet je dus wel een enorme bass liefhebber zijn, ik heb behoorlijk wat apparatuur van Sony gehad variërend van Walkman tot speakers, koptelefoons en complete hifi sets,
en nooit heb ik ook maar een moment het idee gehad dat ik bass tekort kwam.
Sony heeft standaard toch al een steviger laag en in combinatie met nog wat aanpassingen in hoog en mid geeft dat de typische Sony sinature sound.
Crowd pleasers noemen de Amerikanen het, 80% van de mensen die het horen vinden het wel prettig klinken.
Er staat wel tegenover dat ik zeker wat hifi betreft Sony apparatuur ook nooit iets echt spectaculairs of spannends heb horen neerzetten.
Voordeel is weer dat zelfs slechte opnames best wel oké klinken.

Klopt, de eerste indruk op basis van een korte luistersessie zonder mijn eigen tracklist is best positief. Je hoort bij producten die de bas versterken vaak toch een behoorlijke onbalans in het geluid. Hier leken de verhoudingen nog redelijk te lopen. De Wear heeft 4cm grote drivers, dus heel erg overdreven krachtig is de bas niet. Binnenkort ga ik er wat langer mee aan de slag en ga ik meer beluisteren dan ‘The Business’. Het lastige is wel dat het smaakgevoelig is. Prijstechnisch zijn de nieuwe producten onder dit label best interessant.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh