Apple MacBook Air (2024) M3 Review: Muisstile, lichte krachtpatser

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,363
De producten van Apple maken over het algemeen de tongen los. Je bent fan van het merk of je bent het niet. Daartussen lijkt weinig ruimte te zitten. De nieuwe MacBook Air met M3-processor is een van de nieuwste producten ervan. We staan in dit artikel stil bij Apples nieuwste laptop en kijken wat dit model biedt. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Heb nog getwijfeld of ik voor een Mac Mini of een MacBook Air zou gaan om op een monitor met dock te gebruiken,
maar met een tegenvallend en vooral glanzend scherm voor deze prijs is die knoop snel doorgehakt.

Overigens wel jammer dat de M1 & 2 Air er niet tussen staan bij de benchmarks.
 
Het is een goed product, daar kun je weinig op aanmerken. Maar twee dingen vind ik onverteerbaar: een instapmodel met 8 GB RAM en dat je daar dan ook nog een relatief astronomisch bedrag voor moet betalen. En Apple die dat probeert te vergoeilijken met allerhande verhaaltjes over unified memory. Ik zou namelijk best graag een MacBook willen hebben, maar niet voor dat bedrag.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh