Swappie iPhone 13 Mini. Is een tweedehands telefoon een goede keuze?

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,363
Smartphones worden door sommigen snel vervangen door een nieuwer model. Dat is goed voor de fabrikanten, maar vaak kunnen die toestellen vaak nog een tweede leven mee. Het Finse Swappie richt zich op hergebruik van iPhones om zelf eens de proef op de som te nemen hebben we een iPhone 13 Mini besteld om te testen. Het toestel kost 379 euro met de standaard accu in redelijke staat. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vind de prijs vrij stevig gezien de hoeveelheid schade die het toestel heeft, persoonlijk zou ik dat er niet voor over hebben.
Wel goed om te zien dat de mini nog even mee kan, van de ondersteuning wist ik dat wel, maar ook in de benchmarks doet de mini het nog best leuk.
Ik kan dus voorlopig nog afwachten of er ooit nog een compacte telefoon uitkomt.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh