Last van je ogen? Misschien is deze open-source E-ink monitor iets voor jou!

Lid geworden
mrt 6, 2017
Bijna iedereen met een kantoorbaan spendeert uren per week achter een beeldscherm, wat voor vermoeide ogen kan zorgen. Een E-ink, papierachtige monitor zou een oplossing kunnen zijn. Drie fervente modders zijn zelf aan de slag gegaan en hebben hun eigen open-source E-ink scherm gebouwd. Naast dit hebben ze ook een separate developmentkit uitgebracht waarmee je je eigen E-ink scherm aan de controller kunt hangen. Het gaat om de Modos Paper Monitor en de Modos Paper display controller. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Goede initiatieven dit, ik heb nog nooit behoefte gehad aan een tweede monitor maar een E-ink scherm zou ik er wel bij willen hebben.
Bij veel leeswerk is een normale monitor toch best vermoeiend.

Ligt er aan wat ie gaat kosten.. Kan me best voorstellen als z'n ding zeg maar tussen 100-400 euro kost, er wel animo voor is..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh