Microsoft irriteert Windows 10-gebruikers met end-of-life-banners op volledig scherm

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,348
Microsoft is bezig met zijn zoveelste poging om gebruikers van Windows 10 over te laten stappen naar het nieuwere Windows 11. Twee nieuwe banners op volledig scherm zijn door de fabrikant geïntroduceerd om iedereen 'te helpen herinneren'. Het geldt voor pc's die voldoende aan de minimale vereisten om Windows 11 te kunnen draaien, maar ook voor apparaten die niet de minimale processorvereisten hebben. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nog geen scherm gezien, maar wat niet is kan nog komen. :d
Draai nu nog met W10 en voor de ondersteuning stopt ga ik net als op de mediacenter over op Windows 10 Enterprise 2019, dan kan ik nog tot 2029 vooruit.
Ik roep al sinds 2021dat ik W11 wil proberen zodra de taakbalk weer verplaatsbaar is, maar die hoop heb ik opgegeven.
Ze vergeten bij Microsoft nog al eens dat ze aan mensen d'r werkplek sleutelen, daar mogen ze best wat meer rekening mee houden.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh