Wat ooit (best wel) een leuke game was op pc, is eigenlijk al om zeep geholpen met matchmaking. Er was niks mooier dan dedicated servers. Vorig jaar, het laatste deel (MW2/MWII, geen idee) eens aangeschaft. En er werd me toch een hoeveelheid aan zooi geinstalleerd. De game, Warzone en weet ik veel wat allemaal wel niet. Ik was totaal het overzicht kwijt. En waarvan ik hoopte dat die MW2/IIqua gameplay in de buurt kwam van de oude, heeft me dat 99.9% teleurgesteld. Je rent ook niet meer door mappen, je vliegt er bijna doorheen qua snelheid. Ooit ook die Remaster van COD4 MW gehaald, en dat was net zo'n teleurstelling. Je zal je PC er maar voor geupgrade hebben...
Ik ben zelf helemaal klaar met Call of Duty. Helemaal om zeep geholpen, wat ooit zo'n mooie game was. CoD2,4, WaW....Dat waren de games die ik graag speelde. Waarbij WaW toch echt wel mijn favoriet was en ik echt het gevoel had er middenin te zitten. Dat had COD4 MW dan weer veel minder.
Soms pak ik WaW Single Player wel weer eens op voor de herinnering, en dat speel ik met veel meer plezier dan die zooi waar ze tegenwoordig mee komen.