OnePlus Nord CE4 Lite Review. Smartphone met veel handige functionaliteit voor 329 Euro

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,363
OnePlus brengt vandaag de OnePlus Nord CE4 Lite op de markt, een telefoon die een goede prijs/kwaliteitverhouding moet bieden. Wij bekijken of het een interessante keuze is. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Op zich is dit wel een telefoon die voor veel mensen de juiste snaar raakt. Goede accu, fijn scherm, je schiet er degelijke plaatjes mee en een fijne prijs.
Meer moet dat voor een gemiddelde gebruiker niet zijn.
 
Laatst bewerkt:
1719521050858.png

Onder het plaatje staat 239 euro, dat moet 329 zijn, als ik de titel moet geloven.


1719521424535.png


Android OxygenOS 14 toch volgens screenshot?
Post automatically merged:

Op zich is dit wel een telefoon die voor veel mensen de juiste snaar raakt. Goede accu, fijn scherm, je schiet er degelijke plaatjes mee en een fijne prijs.
Meer moet dat voor een gemiddelde gebruiker niet zijn.

Mee eens. Misschien is dit volgend jaar nog wel eens een goede opvolger voor mijn Oppo A54S. Dan zal de prijs ook nog wel iets gezakt zijn, wat voor mij nog beter uitkomt (ik koop eigenlijk geen telefoons van 300+ euro)
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 185
Onder het plaatje staat 239 euro, dat moet 329 zijn, als ik de titel moet geloven.


Bekijk bijlage 186

Android OxygenOS 14 toch volgens screenshot?
Post automatically merged:



Mee eens. Misschien is dit volgend jaar nog wel eens een goede opvolger voor mijn Oppo A54S. Dan zal de prijs ook nog wel iets gezakt zijn, wat voor mij nog beter uitkomt (ik koop eigenlijk geen telefoons van 300+ euro)
Ja, ik ben ook aan het afstappen van de dure telefoons, midrangers bieden enorm veel waar voor het geld. Wat voor mij momenteel belangrijk is is een goede zoom camera (ik heb sportende kinderen en dan is zoom wel handig). Vanaf het moment dat dit beschikbaar is bij een goede midranger wordt het een heel gemakkelijke keuze.
 
Bekijk bijlage 185
Onder het plaatje staat 239 euro, dat moet 329 zijn, als ik de titel moet geloven.


Bekijk bijlage 186

Android OxygenOS 14 toch volgens screenshot?
Post automatically merged:



Mee eens. Misschien is dit volgend jaar nog wel eens een goede opvolger voor mijn Oppo A54S. Dan zal de prijs ook nog wel iets gezakt zijn, wat voor mij nog beter uitkomt (ik koop eigenlijk geen telefoons van 300+ euro)
Je hebt gelijk, ik heb het eea aangepast.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh