Logitech G515 Lightspeed TKL

Lid geworden
mrt 6, 2017
Logitech hoort bij de grote namen in de markt van toetsenborden. Een van de nieuwste producten van het merk is de G515 TKL. Dit toetsenbord is bedoeld voor gamers. Na er een tijdje mee te hebben gewerkt, zijn we echter van mening dat meer doelgroepen er blij van kunnen worden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het begint wel een ding te worden bij Logitech, extra geld vragen voor fatsoenlijke draadloze verbinding.
Bij m'n MX Keys Mini mocht ik ook al extra betalen voor een Bolt ontvanger, de Mini heeft al Bluetooth is de redenering en als je pc dat niet heeft heb je pech.
Teleurstellend beleid voor zo'n grote speler op dit gebied.

Ik snap dat ze twee versies verkopen, maar de stap naar de draadloze variant vind ik wel wat groot.

Mooi toetsenbord waar mijn oog al op is gevallen. Ik werk graag met een TKL of 65% toetsenbord voor de ergonomie (plaatsing van de muis), maar de stap naar de draadloze variant vind ik inderdaad ook wat groot. Zo veel kost zo'n bluetooth chipje nu ook weer niet... :rolleyes2:

P.S. Op de laatste pagina staat ineens dat het toetsenbord een ANSI indeling heeft terwijl het ISO is (ook bij de minpunten).

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh