Teufel Motiv Home Review. Compacte Streamingspeaker met goede balans

Lid geworden
mrt 6, 2017
Ben je op zoek naar een krachtige streamingspeaker voor in een flinke (woon)kamer, dan is de Motiv Home van Teufel misschien wat voor jou. Deze speaker, die we in dit artikel voor je reviewen, kost 549 euro en is te koop via de webwinkel van Teufel.
Teufel is gevestigd op een van de meest enerverende locaties van Berlijn, vlakbij Zoologischer Garten. Het bedrijf heeft zijn flagshipstore dan ook in het naastgelegen winkelcentrum Bikini. Teufel brengt tal van audioproducten op de markt; producten die je onderweg kunt gebruiken, en producten voor thuis. De Motiv Home zit er een beetje tussenin. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ok, leuk dus als speaker. Maar qua design vind ik dit wel echt saaier dan saai. Dat heb ik wel eens beter gezien bij Teufel.

Ondanks mijn veelal desinteresse in het onderwerp speakers en streaming werd ik door jouw comment toch net even geprikkeld om het artikel zogezegd te 'skimmen'. Ik moet zeggen dat ik je comment nu kan waarderen. Het is een plastic doosje inderdaad 🤪.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh