Microsoft test verbeterde widgets voor het Windows 11 vergrendelscherm

Lid geworden
mrt 6, 2017
In de nieuwe Windows 11 Build 26252 voor insiders zit de nieuwe ‘Weather and more’-functie. Deze functie kan onder het personalisatie tabblad in instellingen worden ingeschakeld, waarmee enkele widgets getoond worden op het vergrendelscherm. Zo kan de functie het weer, de beurs, verkeer, en sportresultaten laten zien. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
" [sarcasm]" Ook beter gericht op om in de toekomst daarin reclame te gaan tonen? " [/sarcasm]"

sarcasm even tussen haakjes...want we weten allemaal wel dat het er uiteindelijk wel in komt :poop:

" [sarcasm]" Ook beter gericht op om in de toekomst daarin reclame te gaan tonen? " [/sarcasm]"

sarcasm even tussen haakjes...want we weten allemaal wel dat het er uiteindelijk wel in komt :poop:
Ja dat verwacht ik eigenlijk ook wel. Ik vind het ook niet een heel zinvolle toevoeging aangezien het alleen handig is als je het scherm niet op stand-by laat gaan, wat qua energieverbruik een stuk meer kost dan HDR uitzetten of iets dergelijks. Als je wat meer wil weten over wat er in de widgets staat moet je toch ook alweer inloggen, wat het merendeel van deze widgets sowieso grotendeels onhandig in gebruik maakt. (of zelfs zinloos)

Ik snap echt niet meer hoe Microsoft prioriteiten bepaalt bij Win11 development. Widgets voor het lock-screen, serieus? Het lock-screen is bedoeld als beveiliging. Als ik iets op de PC wil doen, unlock ik het scherm. En als ik langere tijd niks wil doen, gaat hij uit. Geen flauw idee waarom je de PC aan wil laten staan met lock-screen om een beetje zinloos energie te verbruiken.

Ze kunnen het vergrendel scherm beter benutten voor een survey om er achter te komen wat normale pc gebruikers belangrijk vinden.
Hoe meer ik de door(geslagen)ontwikkeling van Windows 11 bekijk des te meer krijg ik het idee dat ze bij Microsoft helemaal in hun eigen bubbel zitten en totaal niet meer weten wat normale gebruikers met de pc doen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh