Google Pixel Buds Pro 2: verbeterde ruisonderdrukking en vorm voor 249 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Naast de Pixel 9-smartphones heeft Google ook de Pixel Buds Pro 2 aangekondigd. Deze oordopjes beschikken over een Tensor A1-chip om de ruisonderdrukking te verbeteren en toegang te bieden tot Google AI. De fabrikant heeft ook aandacht besteed aan de pasvorm. Ze krijgen een adviesprijs van 249 euro en worden verwacht op 26 september. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik kan jammer genoeg maar niet wennen aan het in je gehoorgang proppen van die siliconen doppen, dat maakt de keuze heel beperkt.

Dus eigenlijk zou je graag een Pixel over ear model willen?
Nee het gaat mij niet specifiek om de Pixels en over-ear daar heb ik keus genoeg in, ik zou graag meer aanbod zien van in-ears met alternatieven voor de siliconen doppen.
De pasvorm komt dan heel nauw dus hoe groter het aanbod des te groter is de kans dat je een goed passend setje vind.
Ik heb nu de Samsung Galaxy Buds Live en gaan tijdens het lopen/fietsen en bewegen steeds wat losser zitten en dat scheelt flink in de geluidskwaliteit, je gaat ze dan constant aandrukken dus zou ik beter passende doppen moeten hebben.

Nee het gaat mij niet specifiek om de Pixels en over-ear daar heb ik keus genoeg in, ik zou graag meer aanbod zien van in-ears met alternatieven voor de siliconen doppen.
De pasvorm komt dan heel nauw dus hoe groter het aanbod des te groter is de kans dat je een goed passend setje vind.
Ik heb nu de Samsung Galaxy Buds Live en gaan tijdens het lopen/fietsen en bewegen steeds wat losser zitten en dat scheelt flink in de geluidskwaliteit, je gaat ze dan constant aandrukken dus zou ik beter passende doppen moeten hebben.
Persoonlijk kan ik de AirPods 3de generatie dan echt aanraden. Zitten goed vast in mijn gehoorgang en geen siliconen tip. Ik ben iemand die grotere afstanden loopt en de AirPods zitten bij mij altijd fijn, goed vast en geen pijn bij lang gebruik.
Het extra fijne ervan vind ik dat ze 'open back' zijn, dus tijdens het lopen heb ik geen gedreun in mijn oor van mijn voetstappen omdat de gehoorgang niet volledig is afgesloten (desondanks is het geluid buiten nog steeds prima).

Wellicht is de 4de generatie trouwens vlak aan de horizon.

---edit--- generatie AirPods verkeerd benoemd

Laatst bewerkt:
Persoonlijk kan ik de AirPods 2de generatie dan echt aanraden. Zitten goed vast in mijn gehoorgang en geen siliconen tip. Ik ben iemand die grotere afstanden loopt en de AirPods zitten bij mij altijd fijn, goed vast en geen pijn bij lang gebruik.
Het extra fijne ervan vind ik dat ze 'open back' zijn, dus tijdens het lopen heb ik geen gedreun in mijn oor van mijn voetstappen omdat de gehoorgang niet volledig is afgesloten (desondanks is het geluid buiten nog steeds prima).

Wellicht is de 3de generatie trouwens vlak aan de horizon.
AirPods heb ik en die blijven inderdaad uitstekend zitten, werken natuurlijk perfect en betrouwbaar i.c.m. de iPhone dus ik gebruik ze ook altijd om te bellen.
Voor muziek ben ik er niet echt weg van, als ze goed op hun plek zitten klinken de Galaxy Buds Live van €72,95 aanzienlijk beter, het is dus te hopen dat bij de eventuele 3de generatie daar nog een behoorlijke verbetering in komt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh