Eerste blik: Blackview R60. Een interessante, budget smartwatch van 22 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het horloge wordt in een eenvoudig doosje geleverd. Toch stemt de inhoud ervan een beetje vrolijk, want naast een standaard kunstofbandje wordt bij het horloge een geweven nylon exemplaar meegeleverd. Het maakt dus niet uit wat je voorkeur is, je kunt het bandje kiezen dat bij je past en hoeft geen tweede exemplaar aan te schaffen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik ben het hier toch niet eens met de term smartwatch. Op de plaatjes kan ik zien dat dit vanuit de fabrikant zo genoemd is, maar het lijkt uit de uitleg om een fitnesstracker te gaan of zie ik nou wat over het hoofd? Gunstig geprijst is deze dan inderdaad zeker wél. En hij is ook wat gelikter qua interface dan mijn oude fitbit.

Controleer het bericht ook nog even opnieuw. Diverse teksten staan er dubbel in.

Ik ben het hier toch niet eens met de term smartwatch. Op de plaatjes kan ik zien dat dit vanuit de fabrikant zo genoemd is, maar het lijkt uit de uitleg om een fitnesstracker te gaan of zie ik nou wat over het hoofd? Gunstig geprijst is deze dan inderdaad zeker wél. En hij is ook wat gelikter qua interface dan mijn oude fitbit.
Ik denk dat het iets is wat er tussenin zit is.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh