AMD Ryzen 9000: Windows 11 23H2-update met betere gameprestaties nu uit, 'fix voor latentie tussen chiplets op komst'

Lid geworden
mrt 6, 2017
AMD blijkt volop bezig de zijn om de prestaties van zijn Ryzen 9000-processoren op te krikken. Enerzijds heeft het bedrijf samengewerkt met Microsoft om een update voor Windows 23H2 uit te brengen, die de verbeterde branch prediction-code van het aankomende 24H2 alvast beschikbaar moet maken. Daarnaast is er naar verluidt een fix op komst die de abnormaal hoge latentie bij de communicatie tussen chiplets moet verhelpen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik blijf het bijzonder vinden dat zulke fouten niet eerder worden opgemerkt tijdens ontwikkeling en testen..

Ik hoop dat de fix op korte termijn komt... Dan heb ik nog de keuze. Maar als de resultaten slecht blijven, ga ik voor een 7700(x)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh