AMD Ryzen 9000 krijgt al fikse kortingen in enkele Amerikaanse winkels

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik hoop dat de kortingen hier ook snel doorgevoerd worden voor de verschillende CPU's. En dat de CPU firmware snel de update krijgt uiteraard. Ik vind de Ryzen 9700 nu gewoon de meerprijs (90 euro) t.o.v de prestaties niet waard (in vergelijking met de 7700). Anderzijds heb je dan wel de nieuwste CPU, dus de kans dat er bij problemen een update komt is ook groter. De Ryzen 3000 serie kreeg ook pas na veel kritiek de SinkClose update.

Ik had een hele hoge hoop op Zen 5.. (voordat ik op AM5 ging zitten) Maar ben achteraf blij dat ik niet gewacht hebt, verlopig doet de Zen 4 het prima.

Geleerd om niet meer op een product te focussen maar gewoon wachten wat het werkelijk brengt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh