Statcounter: bijna derde van alle Windows-PC’s draait Windows 11

Lid geworden
mrt 6, 2017
Volgens Statcounters maandelijkse steekproef met betrekking tot de marktverdeling van Windows draait 31,63% van alle Windwows-gebruikers op versie 11. Met bijna een derde van alle Windows-systemen is dat het hoogste aandeel dat Windows 11 tot nu toe heeft behaald. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik zou ook wel willen weten hoeveel systemen er zijn die nu nog steeds Windows 10 draaien maar wel zouden kunnen upgraden naar Windows 11.
Computers van 2018 en later moeten 11 kunnen draaien en ik kan me niet voorstellen dat 64% 6 jaar en ouder is.

Windows 11 is in oktober 3 jaar op de markt. Dan vind ik een aandeel van iets meer dan 30% zwaar tegenvallen. MS zou zich eens achter de oren moeten krabben en luisteren naar de redenen waarom mensen niet upgraden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh