PlayStation 5 Pro officieel: 800 euro voor aanzienlijk krachtigere gpu en eigen upscaler

Lid geworden
mrt 6, 2017
Na een lange stroom aan geruchten heeft Sony officieel de PlayStation 5 Pro aangekondigd. De Japanse fabrikant heeft bij deze iteratie vooral ingezet op het gebied van gpu-prestaties. In ruil hiervoor zullen gebruikers wel 800 euro moeten ophoesten. Het apparaat wordt verwacht op 7 november. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik had geen idee dat er een handelsoorlog tussen Europa en Japan plaats neemt, maar anders kan ik niet geheel verklaren waarom Europeanen 882 dollar betalen en Amerikanen 700 dollar, dat is nogal een verschil.
Edit: Om precies te zijn is dat verschil 20.63%

Ik had geen idee dat er een handelsoorlog tussen Europa en Japan plaats neemt, maar anders kan ik niet geheel verklaren waarom Europeanen 882 dollar betalen en Amerikanen 700 dollar, dat is nogal een verschil.
Edit: Om precies te zijn is dat verschil 20.63%
Ik weet niet of dat prijzen zijn inc of ex btw? Bij Amerika betaal je dat per staat en Japan, zou ik zo 123 niet weten. Los van dat van 799 toch aardige bak met geld voor console, kan je toch ook een aardige gaming pc mee bouwen.. Hij mag dan wel high-end zijn, maar spelletjes die meer dan 60 euro kosten, is toch best een dure hobby zo.

Ik weet niet of dat prijzen zijn inc of ex btw? Bij Amerika betaal je dat per staat en Japan, zou ik zo 123 niet weten. Los van dat van 799 toch aardige bak met geld voor console, kan je toch ook een aardige gaming pc mee bouwen.. Hij mag dan wel high-end zijn, maar spelletjes die meer dan 60 euro kosten, is toch best een dure hobby zo.
Als je om te gamen voor de console kiest kan je dat het beste in combinatie met een abonnement doen wil je het een beetje betaalbaar houden.
Je hebt bij zowel Sony als Microsoft voor minder dan €15.- p/m de beschikking over een bibliotheek van honderden games, en games die er niet in zitten kan je in een verlanglijst zetten dan krijg je via de mail bericht als ze in de aanbieding zijn.
Bij de Xbox heb je ook het voordeel dat de nieuwste titels direct te spelen zijn met Gamepass.

Ik geloof dat dit inderdaad ex btw is, maar aan de andere kant is dit wel voor het eerst dat dit prijsverschil in Europa door word gerekend aan de consument. Zo was de PS3 bijvoorbeeld bij launch 599 dollar en in Europa ook iets van 600 euro. (hoewel ik dan ook weer meteen moet toegeven dat met de sterkte van de euro destijds dat prijsverschil ongeveer hetzelfde zou zijn geweest als nu maar zo voelde het niet tenminste.)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh