Microsoft: Game Pass voor Xbox is terug, maar duurder

Lid geworden
mrt 6, 2017
Xbox Game Pass, de abonnementsdienst van Microsoft die toegang biedt tot honderden spellen, is actief op zowel pc, Xbox als via de cloud. In juli voerde Microsoft een prijswijziging door en stopte tijdelijk de Xbox Game Pass voor consoles. Abonnees konden nog via de website of met een code hun abonnement verlengen tot maximaal 18 september, maar daarna zou de dienst verdwijnen. Microsoft kondigde aan dat er later dit jaar een nieuw Game Pass-abonnement voor consoles zou komen. Inmiddels is de Xbox Game Pass Standard voor consoles opnieuw geïntroduceerd, maar nu met een prijs van €12,99 per maand, inclusief btw. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Natuurlijk gaat Game Pass Console er uit, het was er dan ook alweer een jaar....typisch Microsoft.
Vorig jaar ging Game Pass Ultimate van €12,99 naar €14,99 en kwam de Console optie erbij voor €10,99.
Omdat ik niet meer op pc speel (verder zijn de verschillen klein) ben ik toen overgestapt van Ultimate naar Console en ik kan me voorstellen dat ik daar niet de enige in ben.
De aanpassing van nu zal daar dus een reactie op zijn omdat het beoogde verdienmodel daardoor wat tegen is gevallen, het jezelf in de voet schieten blijft een specialiteit in Redmond.
Ik heb overigens nu niets veranderd en ook nog niets gehoord van Microsoft, ben dus benieuwd wat ze deze maand afschrijven.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh