Vermeende Apple iPhone SE 4-case wijst op iPhone 7 Plus-achtig camera-eiland

Lid geworden
mrt 6, 2017
Er is een foto opgedoken van een vermeende iPhone SE 4-case op Twitter. Er kunnen geen specificaties worden afgeleid van de afbeelding, al geeft het wel een eerste blik op de vorm van het camerasysteem achterop. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zou wel mooi zijn als er een zoomlens op zit, naast de main.
Voor ouders met jongere kinderen geniet een zoomlens toch wel vaak de voorkeur boven ultrawide.
Behalve techreviewers zie ik de meeste mensen persoonlijk nooit gebruik maken van een ultrawide, maar wel vaak inzoomen.

Laatst bewerkt:
Zou wel mooi zijn als er een zoomlens op zit, naast de main.
Voor ouders met jongere kinderen geniet een zoomlens toch wel vaak de voorkeur boven ultrawide.
Behalve techreviewers zie ik de meeste mensen persoonlijk nooit gebruik maken van een ultrawide, maar wel vaak inzoomen.
Ik heb de ultrawide veel gebruikt toen we bezig waren met verhuizen en inrichten van onze woning. Super handig om je eigen ruimtes maar ook ruimtes in winkels volledig in beeld te krijgen. Zo af en toe is het dus wel eens handig.

Ik heb de ultrawide veel gebruikt toen we bezig waren met verhuizen en inrichten van onze woning. Super handig om je eigen ruimtes maar ook ruimtes in winkels volledig in beeld te krijgen. Zo af en toe is het dus wel eens handig.
Kijk, maar gebruik je deze nu nog veel?

Af en toe. Ik wilde alleen aangeven dat een ultrawide ook handig kan zijn, voor bepaalde toepassingen. Maar ik ben het met je eens dat een zoomlens over het algemeen vaker van pas zal komen.
O absoluut, zeker handig, het was ook maar gewoon een vaststelling van mijn kant afgaande op mijn beperkte ervaring als ik in mijn omgeving kijk.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh