AVM Fritz!Box 6850 5G Review. 5G-router met een zeer veel mogelijkheden dankzij het uitgebreide OS.

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review kijken we naar de AVM Fritz!Box 6850 5G, een investering die heel interessant kan zijn als je een snelle router voor thuis, op kantoor of andere locaties zoekt. Sinds enkele maanden is in Nederland écht 5G verkrijgbaar. Dat betekent dat er nu een mobiel netwerk is met een lagere latency en veel grotere bandbreedte. Dat kan een uitkomst zijn als je op een locatie geen snelle verbinding kunt krijgen of een alternatief wil hebben voor je bestaande provider. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb sinds begin deze week Odido Klik&Klaar en de bijgeleverde Zyxel NR5307 router is een prima apparaat met behoorlijk wat instellingsmogelijkheden, deze Fritz!Box heeft wel wat meer in huis maar zo te lezen niets wat een investering van € 500.- waard is.

Beetje zwaar overpriced voor de functionaliteit die je krijgt.

Beetje zwaar overpriced voor de functionaliteit die je krijgt.
Het heeft alle schijn tegen inderdaad. Nu ben ik niet bekend met dat FritzOS! , maar ja, met OpenWRT kom je tegenwoordig een heel eind. Géén 2.5Gb ethernet poorten vind ik tegen een dergelijke prijs eigenlijk onvergeeflijk. Nu zou je kunnen stellen dat je zoveel bandbreedte niet nodig heb wannneer je WAN 5G is. Echter, zo'n apparaat wordt bij veel mensen wel gewoon onderdeel van het thuisnetwerk natuurlijk en dan kan het een 'zwakke schakel' gaan vormen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh