Reuters: Sony in gesprek om moederbedrijf FromSoftware over te nemen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sony is momenteel aan het onderhandelen om Kadokawa over te nemen, aldus Reuters. Laatstgenoemde is eigenaar van talrijke mediabedrijven die onder meer boeken, manga, anime en games maken. Kadokawa bezit ook de meerderheid van FromSoftware, de ontwikkelaar van succesvolle games zoals Elden Ring. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het zal mij benieuwen of nu Microsoft dwars gaat liggen zoals Sony bij de Activision overname heeft gedaan. :popcorn:

Het zal mij benieuwen of nu Microsoft dwars gaat liggen zoals Sony bij de Activision overname heeft gedaan. :popcorn:

Dit lijkt me een heel andere orde van grootte dan Activision, dus ik zie niet in hoe dit hetzelfde zou zijn...

Dit lijkt me een heel andere orde van grootte dan Activision, dus ik zie niet in hoe dit hetzelfde zou zijn...
Ik beweer ook niet dat het hetzelfde is, dwarsliggen om het dwarsliggen is ze echt niet vreemd in de techsector.

Ik beweer ook niet dat het hetzelfde is, dwarsliggen om het dwarsliggen is ze echt niet vreemd in de techsector.
Dat is zeker waar, maar Sony klaagde toch bij de grootte toezichthouders dat MS / Activision te groot zouden worden? Een dergelijke klacht zou totaal onzin zijn als MS dit nu zou doen bij zo'n overname en ik ga er toch vanuit dat MS nog wel enige vorm van realiteitszin wil hebben om nog serieus genomen te blijven worden in de toekomst.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh