Gerucht: iPhone 17 Air zou nog dunner zijn dan de iPhone 6

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het internet speculeert al een tijdje over de mogelijke iPhone 17, die naar verluidt eindelijk een ander ontwerp zal hebben dan zijn voorganger, de iPhone 16. Vanaf een afstand lijken de iPhones sinds de iPhone 12 namelijk nauwelijks veranderd. Het nieuwste gerucht komt van Apple-analist Jeff Pu, die beweert dat de zogenaamde iPhone 17 Air slechts 6 mm dik zou zijn. Dit gerucht circuleerde al eerder, maar nu lijkt er een concreet cijfer te zijn genoemd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De dikte van een foon interesseert me niet zo, want alle moderne modellen zijn best dun. Ik zou veel liever weer eens wat kleinere modellen zien, maatje iPhone SE of 12 Mini, die je met goed fatsoen in een (voor-)broekzak kwijt kunt.

De dikte van een foon interesseert me niet zo, want alle moderne modellen zijn best dun. Ik zou veel liever weer eens wat kleinere modellen zien, maatje iPhone SE of 12 Mini, die je met goed fatsoen in een (voor-)broekzak kwijt kunt.
Dat zie ik wegens gebrek aan belangstelling helaas niet meer terug komen, als de geruchten kloppen word ook de nieuwe SE een fors toestel.
Als dikte niet uitmaakt is het dus afwachten tot Apple met een flip model komt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh