Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
"De deurbel werkt alleen met wifi-netwerken op 2,4GHz. Als je router dezelfde netwerknaam (SSID) gebruikt voor zowel 5GHz als 2,4GHz, kan dit problemen veroorzaken bij de koppeling."
Ik weet het niet, maar dit zou voor de gemiddelde gebruiker wel eens een serieuze hinderpaal kunnen zijn. Ik snap niet dat je als Yale zijnde dit niet aanpakt.
"De deurbel werkt alleen met wifi-netwerken op 2,4GHz. Als je router dezelfde netwerknaam (SSID) gebruikt voor zowel 5GHz als 2,4GHz, kan dit problemen veroorzaken bij de koppeling."
Ik weet het niet, maar dit zou voor de gemiddelde gebruiker wel eens een serieuze hinderpaal kunnen zijn. Ik snap niet dat je als Yale zijnde dit niet aanpakt.
Klopt, ik kreeg het ding pas gekoppeld toen ik een apart 2.4ghz netwerk heb ingesteld op mijn router van de kpn. Maar bij een standaard router van Ziggo, die ook twee een gecombineerd 2.4ghz en 5ghz netwerk aan maakte, werkte het wel..
Klopt, ik kreeg het ding pas gekoppeld toen ik een apart 2.4ghz netwerk heb ingesteld op mijn router van de kpn. Maar bij een standaard router van Ziggo, die ook twee een gecombineerd 2.4ghz en 5ghz netwerk aan maakte, werkte het wel..
Dit is vrij gebruikelijk bij smart-devices zoals deurbellen en eerder regel dan uitzondering. We hebben producten van Nest, Google, LG, Samsung e.d. en bijna alles werkt alleen maar op 2.4 GHz. Ik gebruik daarom al sinds jaar en dag een apart 2.4 GHz "IOT" netwerk voor dit soort dingen. Als ik iets nieuws moet koppelen, dan gaat de smartphone ook even op de IOT, je koppelt het device, en de smartphone gaat weer op de 5 GHz.