'Intel Arc B580 iets sneller dan RTX 4060, eerste europrijzen duiken op'

Lid geworden
mrt 6, 2017
In aanloop naar de releasedatum van Intels Arc B580 is er meer informatie opgedoken over de eerste Battlemage-gpu van team blauw. Enerzijds krijgen we een beter inzicht over het prestatieniveau dankzij opgedoken Geekbench-testresultaten en nieuwe geruchten. Daarnaast zijn er custom modellen met europrijzen gespot online. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een derde meer dan de dollarprijs? (in de afbeelding bij het artikel.) Proberen retailers nu serieus een slaatje te slaan uit een tweede generatie experimentele videokaart?

Adviesprijzen in dollars zijn meestal zonder BTW (VAT) omdat deze per staat verschilt.
Toen de Euro nog wat sterker was werd dat verschil gewoon doorgerekend in de eindprijs, zie bijvoorbeeld de Playstation 3 (599 dollars was volgens mij ook letterlijk 599 euro) iedere iPhone en eerdere grafische kaarten.

Toen de Euro nog wat sterker was werd dat verschil gewoon doorgerekend in de eindprijs, zie bijvoorbeeld de Playstation 3 (599 dollars was volgens mij ook letterlijk 599 euro) iedere iPhone en eerdere grafische kaarten.

Over welke ps3 heb je het dan?
Als ik kijk, zat deze genoemde rond de 400?

PS3? Dat was in 2006. Toen was 1 euro ongeveer 1,30 dollar. Dus als je dan een RRP (excl. VAT) had van 100 dollar (ofwel 77 euro), dan werd dat, in Nederland, ongeveer 100 euro inclusief alle BTW en heffingen.
Momenteel is de koers ongeveer 1 euro voor 1,05 dollar. Dan wordt iets wat 100 dollar kost (RRP excl. VAT) al snel 130 euro inclusief BTW en heffingen.

Graag wel eerlijk vergelijken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh