Werkt Apple aan een megafoldable?

Lid geworden
mrt 6, 2017
Volgens Mark Gurman werkt Apple aan een ambitieus vouwbaar apparaat met een scherm dat bijna 20 inch meet wanneer het volledig is uitgevouwen. In zijn Power On-nieuwsbrief beschrijft Gurman het apparaat als een combinatie van een reusachtige iPad en een Mac, met functionaliteiten van beide ecosystemen. De lancering wordt verwacht rond 2028. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
20 inch, tja ik hoop toch eigenlijk meer op een compact flip model als Apple gaat vouwen.

20 inch, tja ik hoop toch eigenlijk meer op een compact flip model als Apple gaat vouwen.
Die gaat er volgens mij ook wel komen. Maar een foldable laptop/tablet met zeer groot scherm zie ik persoonlijk wel zitten.

Die gaat er volgens mij ook wel komen. Maar een foldable laptop/tablet met zeer groot scherm zie ik persoonlijk wel zitten.
Eens, het idee van een flinke foldable tablet is zeker leuk, maar ik vrees dat in het geval van Apple het bijbehorende prijskaartje dat niet gaat zijn.

Eens, het idee van een flinke foldable tablet is zeker leuk, maar ik vrees dat in het geval van Apple het bijbehorende prijskaartje dat niet gaat zijn.
Dat zal het zeker zijn, maar als ik er een laptop in de plaats voor krijg met een 20" scherm ben ik wel geïnteresseerd

Begin nu alvast maar met sparen, zal een heel stevig prijskaartje aanzitten.
Maarja hopelijk heb je dan ook iets moois in handen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh