YouTube deelt top tien meest bekeken (muziek) video's van Nederland in 2024

Lid geworden
mrt 6, 2017
Met het einde van het jaar in zicht heeft YouTube bekendgemaakt welke video's het meest zijn bekeken op het platform in Nederland. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen reguliere filmpjes en muziekvideo's. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Juist, ik heb dus van die hele "top" tien niets meegekregen, ik kan dus alleen maar concluderen dat al m'n instellingen goed staan. :d

Je mist er niks door.

Juist, ik heb dus van die hele "top" tien niets meegekregen, ik kan dus alleen maar concluderen dat al m'n instellingen goed staan. :d
Haha! Misschien moeten we een Youtube tech top 10 samenstellen. Ik denk dat we daar wel het nodige van hebben meegekregen :LOL:

Van de eerste top 10 ken ik geen enkele video en ook geen enkele van de makers. En van de muziek top 10 ken ik er slechts 2 (en die vind ik ook nog eens verschrikkelijk). Dus ofwel Nederland heeft geen smaak meer. Of ik word oud. Of beiden :)

Ik heb geen idee wat mijn top 10 van Youtube zou zijn, maar ik kijk vrijwel alleen maar instructievideo's voor muziekproductie en reviews van muziekapparatuur.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh