Dynaudio’s $20.000-soundbar pakt uit met 72 gemotoriseerde houten lamellen voor Dolby Atmos

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Deense audio-expert Dynaudio heeft zijn ambitieuze Symphony Opus One-soundbar nog verder verfijnd. Het apparaat is in staat om een compleet Dolby Atmos-geluid neer te zetten met behulp van maar liefst 72 gemotoriseerde houten ‘fins’, waardoor geluid actief wordt verspreid in de ruimte. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Prijzig genoeg weer, als ik ga winkelen met 20 duizend voor een allround audio oplossing is het niet waarschijnlijk dat ik hiermee thuiskom.

Hmm het zal beter klinken en moeten klinken dan een tv en als design(smaken verschillen) natuurlijk en als bv de WAF ook meespeelt, dan snap ik zulke aankopen.
Maar voor dat geld koop ik liever losse speakers.

Het kan altijd nog luxer, zoals dit setje op de CES van dit jaar mocht beluisteren.
Zeker een leuke set, alleen wel jammer dat het ook weer één van de vele "geforceerde" combinaties is in hifi land die vooral word geplugd omdat het van dezelfde eigenaar is.
Je krijgt daardoor tegenwoordig bij presentaties en demo's zelden nog een verrassende of gewaagde combinatie in audiosets te horen, de investeerders bepalen wat klinkt.
Mocht je nog eens in de buurt van een set Sonus Fabers komen en je mag zelf kiezen dan is deze Luxman ook een aanrader, dichter bij het buizen geluid ga je met een transistor versterker niet komen.

Overigens is de McIntosh Group sinds kort overgenomen door de Bose Corporation dus binnenkort zal een McIntosh met Bose speakers ook wel een "geweldige" combinatie zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh