RTX 5090: Scalpers proberen al goud geld te verdienen aan schaarse voorraad

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nvidia lanceert op 30 januari zijn nieuwe vlaggenschip, de GeForce RTX 5090, met een adviesprijs van €2.329. Uit berichten blijkt echter dat de kaart naar verwachting slechts in beperkte oplage beschikbaar zal zijn. En net zoals het vallen van de bladeren zeker is staan onze "vrienden" de scalpers weer klaar om er een slaatje uit te slaan. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vind de adviesprijs van 2329 al belachelijk, laat staan dat je het dubbele moet neertellen.

Als je hem dan toch al voor de dubbele prijs koopt, dan verdien je het ook genaaid te worden.

Als je hem dan toch al voor de dubbele prijs koopt, dan verdien je het ook genaaid te worden.
Ik denk/hoop dat dit echt wel een brug te ver is, deze prijzen, zodat we eindelijk van dit gedoe af zijn

Tot het benchmark embargo was ik nog geïnteresseerd, maar sinds de nieuwe versie van DLSS 4 met daarbij een hogere image kwaliteit met gebruik van DLSS performance in plaats van Quality, zie ik geen enkel nut om te kijken naar een videokaart die met behulp van multi frame generation een hogere input latency produceert en naast een dure videokaart ook nog (bijna) een nieuwe monitor vereist om het allemaal matchend te hebben. Nee, ik hou het nog even bij mijn 4080 icm de G9.

Tot het benchmark embargo was ik nog geïnteresseerd, maar sinds de nieuwe versie van DLSS 4 met daarbij een hogere image kwaliteit met gebruik van DLSS performance in plaats van Quality, zie ik geen enkel nut om te kijken naar een videokaart die met behulp van multi frame generation een hogere input latency produceert en naast een dure videokaart ook nog (bijna) een nieuwe monitor vereist om het allemaal matchend te hebben. Nee, ik hou het nog even bij mijn 4080 icm de G9.
Ik denk dat je met je 4080 nog ruim in je jasje zit voor de komende tijd. De 5-reeks mag je, denk ik, gewoon negeren

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh