Netgear Orbi 970 WiFi 7 Review. Pijlsnelle WiFi voor wie geen trek heeft in kabelstrekken.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Een modern huishouden of kantoor zonder wifi is niet meer denkbaar. Voor wie gemak zoekt, heeft de Orbi 770 WiFi 7-set van Netgear die we in deze review bespreken, veel te bieden. Hij komt wel met een nadeel: je moet je portemonnee trekken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hoi Frank, je schrijft over de 770 set terwijl je volgens mij de 979 bedoelt. Verder een mooie review!

Vraag mij toch af wie de doelgroep is. De consument die veel eisen stelt aan de wifi verbinding (snelheid en stabiliteit) heeft doorgaans genoeg technische kennis om dit voor een
stuk minder geld in te richten. De meeste mensen (zonder veel technische kennis) gebruiken vooral streaming diensten en internet. Dan is dit totaal overkill.

Nee teveel minpunten, teduur en qua configuratie en mogelijkheden te beperkt voor mij.
Nee voor dat geld zoek ik liever iets zelf voor het internet en de wifi.
Zal wel iets meer werk zijn, maar veel meer configuratie mogelijkheden en qua prestaties vraag ik me af of het slechter of beter zou zijn.
En houd een zakcentje over voor andere zaken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh