Asus ProArt PA27JCV Review, Niet 4, maar 5K op 27 inch

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Asus ProArt PA27JCV uit deze review, is een luxe scherm voor wie veel met beeldmateriaal bezig is. In deze review laten we je kennismaken met dit nieuwe scherm en kom je te weten wat het te bieden heeft. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
5K is idd een luxe.

Maar geen OLED, geen HDR en maar 60Hz vind ik dan weer heel wat minder luxe. En 27" vind ik echt te klein voor 5K

De 5K is volgens mij ook om met Apple computers te kunnen werken zonder scaling issues in macOS (zoals bij de 5K Apple studio display).

5K is idd een luxe.

Maar geen OLED, geen HDR en maar 60Hz vind ik dan weer heel wat minder luxe. En 27" vind ik echt te klein voor 5K
Ik denk dat jet het moet bekijken als een goedkopere (maar niet goedkope) Apple Studio Display

Ik denk dat jet het moet bekijken als een goedkopere (maar niet goedkope) Apple Studio Display
Ook een Studio Display is qua connectiviteit, schermformaat en verversingssnelheid niet meer van deze tijd, zeker niet gezien het prijskaartje.

De 5K is volgens mij ook om met Apple computers te kunnen werken zonder scaling issues in macOS (zoals bij de 5K Apple studio display).
Misschien een beetje flauw van mij, maar Apple gebruikers willen meestal toch alleen maar Apple spullen hebben. Die gaan toch geen Asus scherm voor bij hun Apple computer kopen?

Ook een Studio Display is qua connectiviteit, schermformaat en verversingssnelheid niet meer van deze tijd, zeker niet gezien het prijskaartje.
Er komt wellicht een nieuwe versie aan binnenkort. De oude is gewoon zwaar verouderd.

Misschien een beetje flauw van mij, maar Apple gebruikers willen meestal toch alleen maar Apple spullen hebben. Die gaan toch geen Asus scherm voor bij hun Apple computer kopen?
Op gebied van schermen hebben ze vaak geen keuze gehad :giggle: LG is heel lang populair geweest omdat deze zodat alles enige een heel kwalitatief 5k scherm hadden

Er komt wellicht een nieuwe versie aan binnenkort. De oude is gewoon zwaar verouderd.
Als je een model lang wilt voeren komt verouderd vanzelf om de hoek kijken, daar is niets mis mee maar het zou wel netjes zijn als de prijsstelling er op aangepast wordt.

Als je een model lang wilt voeren komt verouderd vanzelf om de hoek kijken, daar is niets mis mee maar het zou wel netjes zijn als de prijsstelling er op aangepast wordt.
Absoluut, maar dat is iets dat Apple meestal niet doet

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh