Huawei Watch 5 komt er snel aan en weer met eSIM ondersteuning

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Huawei Watch 5 wordt waarschijnlijk zeer binnenkort aangekondigd. Dit blijkt uit een certificatie uit de Verenigde Arabische Emiraten voor het apparaat. Dit duidt er ook direct op dat de smartwatch wereldwijd beschikbaar zou moeten worden, wat niet een gegeven is voor smartwatches van het Chinese merk. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ben benieuwd naar de prijzen en uitvoeringen.
Mooi worden de oude versies weer goedkoper hoop ik.
Kan ik mijn Huawei weer vervangen :).

Ben benieuwd naar de prijzen en uitvoeringen.
Mooi worden de oude versies weer goedkoper hoop ik.
Kan ik mijn Huawei weer vervangen :).
Zeer goede smartwatches, zeker op gebied van activity tracking. De GT-lijn is fantastisch op gebied van prijs/kwaliteit.

Zeer goede smartwatches, zeker op gebied van activity tracking. De GT-lijn is fantastisch op gebied van prijs/kwaliteit.
Ik vind het vooral fijn dat je weinig oplaadstress hebt met die horloges. Ik heb er nu een van een ander merk om mijn pols en die moet toch wel elke dag even aan de lader.

Ik vind het vooral fijn dat je weinig oplaadstress hebt met die horloges. Ik heb er nu een van een ander merk om mijn pols en die moet toch wel elke dag even aan de lader.
Ja, ik vind het erg knap dat ze dit kunnen met een horloge dat zo'n mooie en featurerijk OS heeft (voornamelijk generfd door de ban, maar de software is zeer mooi, capabel en zuinig).
Zelf ben ik overgestapt naar een puur sporthorloge (Suunto Race S) omdat ik meer wil doen met mijn data, en dat heeft ook een lange accuduur (van 2 weken)

Ik wil absoluut niet meer terug naar een horloge dat dagelijks opgeladen moet worden, dan maar minder features

Ja, ik vind het erg knap dat ze dit kunnen met een horloge dat zo'n mooie en featurerijk OS heeft (voornamelijk generfd door de ban, maar de software is zeer mooi, capabel en zuinig).
Zelf ben ik overgestapt naar een puur sporthorloge (Suunto Race S) omdat ik meer wil doen met mijn data, en dat heeft ook een lange accuduur (van 2 weken)

Ik wil absoluut niet meer terug naar een horloge dat dagelijks opgeladen moet worden, dan maar minder features
Net deze binnen gekregen de Ticwatch 3 Pro Lte.
Dacht voor 59 euro, mooie toevoeging vd collectie.
Volgende week er nog 1 binnen, ben op dat gebied het laatste aan het bekijken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh