MSI MAG 321CUPDF Review. Een curved monitor met 4K/160Hz en FHD/320Hz

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met de MSI MAG 321CUPDF. Dit scherm heeft twee gezichten: een snel en een rustiger gezicht. Die combinatie maakt dit model een interessante keuze voor wie op zoek is naar een werk- en studiesccherm, en dit graag wil combineren met gaming. Het is zeker niet het duurste scherm dat we de laatste tijd hebben bekeken, en stellen het graag aan je voor. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Verbazingwekkend hoe vaak fabrikanten nog denken dat het wel oké is om mensen lastig te vallen met een losse blokvoeding, vooral van MSI valt dit tegen want ze hebben genoeg schermen waarbij ze het wel goed doen met een ingebouwd powerbord.
LG is er een meester in, onder het motto kijk eens hoe dun ons scherm is leveren die bijna overal een baksteen bij, voor mij vallen deze schermen direct af.

Curved had ik al gezegd, leuk voor een forse ultrawide maar op een 32 inch 16:9 komt het niet tot z'n recht, zeker niet met 1500R want het OS ziet er vreemd uit en je heb geen moment het gevoel dat je door je scherm omsloten wordt maar eerder uitgesloten.

Verbazingwekkend hoe vaak fabrikanten nog denken dat het wel oké is om mensen lastig te vallen met een losse blokvoeding, vooral van MSI valt dit tegen want ze hebben genoeg schermen waarbij ze het wel goed doen met een ingebouwd powerbord.
LG is er een meester in, onder het motto kijk eens hoe dun ons scherm is leveren die bijna overal een baksteen bij, voor mij vallen deze schermen direct af.

Curved had ik al gezegd, leuk voor een forse ultrawide maar op een 32 inch 16:9 komt het niet tot z'n recht, zeker niet met 1500R want het OS ziet er vreemd uit en je heb geen moment het gevoel dat je door je scherm omsloten wordt maar eerder uitgesloten.

Ieder z'n eigen en gelukkig valt er zat te kiezen voor iedereen. Voeding ben ik wel met je eens maar ik ben net overgestapt van 34 inch 16/9 1500R naar 1800R. Mijn voorkeur qua gaming gaat naar 1500R, office is 1800R net wat beter maar als ik moet kiezen wint 1500R het altijd bij mij.

ik ben net overgestapt van 34 inch 16/9 1500R naar 1800R.
Van een 34 inch 16:9 zou ik graag een linkje hebben want die komt dan hoog op mijn shortlist.
Ik denk dat je of 32 inch of een ultrawide bedoelt, in 16:9 kom ik helaas geen maat tegen tussen de 34/38 inch in de pricewatch.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh