Porsche Design AOC AGON Pro PD34 Review. Een qd-oledmonitor met veel luxe

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review kijken we naar de Porsche Design AOC Agon Pro PD34, een extra breed scherm op basis van een QD-oledpaneel. Het is bedoeld voor wie gamingprestaties in een designjasje zoekt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Even los van techniek en merk, kan ik een 34" wel aanbevelen. Ik gebruik zelf al ruim 5 jaar een LG 34UM88C, dus een vlak scherm met ook 3440x1440 resolutie. Ik werk er 4-5 dagen per week 8 tot 10 uur per dag op, vooral met development tools en browsers naast elkaar open, wat enorm handig is. In mijn eigen tijd vind ik de afmetingen erg handig om muziekproductie te doen: het overzicht in een DAW zoals Bitwig of Ableton is simpelweg super.

Ik stond voor dezelfde keuze een 34-inch maar allemaal zijn ze 1440P helaas. Ik wil niet terug naar 1440P vanaf 4K. Ik heb nu 5 weken een nieuwe QD-OLED monitor maar dan een 32-inch en wel een 4K een MSI MAG 321UP Gaming monitor. Jammer dat er geen andere mogelijkheden zijn op 34-inch en vanaf 42-43 inch pas weer 4K.

Ik kocht mijn monitor voor €799

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh