Microsoft test herontworpen bluescreen in Windows 11, wordt mogelijk zwart

Lid geworden
mrt 6, 2017
De nieuwste Windows 11-previewbuild bevat een opgefriste variant van het bekende blue screen of death. De ontwikkelaar implementeert naar eigen zeggen een meer gestroomlijnde interface, die beter past bij het design van Windows 11. Het is daarnaast ook goed mogelijk dat de kleur wordt gewijzigd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hebben ze nu niks beters te doen vraag ik me af.
Ik vermoed dat bij MS vrijwel alle development-capaciteit naar AI en cloud gaat. In 2010 riep Ballmer al dat MS zich op drie dingen ging concentreren: cloud, cloud en cloud. Ik denk dat dat tegenwoordig "AI, AI en cloud" moet zijn, maar goed, die AI draait in principe ook in de cloud. In de MS-platforms developers community wordt dan ook steen en been geklaagd dat bugs (laat staan nieuwe functionaliteit) nauwelijks aangepakt worden in Windows, Visual Studio, Office e.d., maar dat je Copilot overal opgedrongen krijgt. En dan vooral op plekken waar je dat niet wil. Als je bijvoorbeeld een canvas app op het Power platform maakt, staat de Copilot popup-button precies boven de run/play button, waardoor je, als je net iets te slordig op de run-button wil klikken, er dus altijd een hoogst irritant popup-up scherm van Copilot naar voren floept wat precies weer over je run-button geplaatst is waardoor je die niet kunt gebruiken. Die Copilot button kunt je helaas niet uitzetten, dus dan maar een Tampermonkey-scriptje om dit te regelen. Maar het is eigenlijk van de zotte dat MS ons dit door het strot wil douwen.
En ondertussen zit Visual Studio nog steeds op versie 2022 (met als spannendste update een snellere Git commit methode), hebben canvas apps een portie "modern controls" upgrade gekregen die zoveel veel functionaliteit missen t.o.v. de oude controls, dat het eigenlijk een downgrade is. En bevat Teams nog steeds meer memory-leaks dan een demente bejaarde. Ondertussen vliegen de licentiekosten van o.a. Power en Dynamics sneller de hoogte in dan de Bitcoin toen Trump gekozen was.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh