Lenovo Yoga Tab Plus Review. Een vrijwel perfecte Android-tablet

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review leer je de Lenovo Yoga Tab Plus kennen, een heel interessante Android-tablet. Hij is krachtig en wordt uiterst compleet geleverd. Is het een goede keuze? Dat vertellen we je in dit artikel. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Geen OLED scherm een minpunt, hmm...en ik wist niet eens dat we al zo ver waren dat zoiets geen persoonlijke voorkeur meer is.
Ik weet dat ik tot een minderheid behoor maar voorlopig staat geen OLED bij mij nog even op de lijst met pluspunten. :d

Jammer een erg mooie tablet en het dan zo verpesten qua ondersteuning.
Bij een budget tablet ok, dan snap ik het nog enigzins.
Maar bij zulke dure tablets tussen de 750/1000, echt een zeer slecht punt van Lenovo, hopelijk komen ze hier op terug.
Wel een leuke review btw.

Maar bij zulke dure tablets tussen de 750/1000, echt een zeer slecht punt van Lenovo, hopelijk komen ze hier op terug.
Dat is mijn probleem ook met dit product. Op veel punten is het een topding, maar voor dit bedrag mag je wel wat verwachten.

Eens, in deze prijsklasse zou 5 jaar het minimum moeten zijn voor de OS updates.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh