Microsoft’s nieuwste poging om upgrades naar Windows 11 aan te moedigen valt volledig in het water

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft probeert Windows 10-gebruikers opnieuw over de streep te trekken met een nieuwe blogpost in het ‘Learning Center’ – maar slaat daarbij de plank pijnlijk mis. De pagina met de titel ‘7 tips om het meeste uit Windows 11 te halen’moet twijfelende gebruikers overtuigen, maar weet amper relevante redenen aan te dragen waarom je zou moeten upgraden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zoals ik hier ook al aangeef zou het verstandig zij als Microsoft iets ging doen met feedback.
Vanaf de release van Windows 11 is er b.v. al de roep om de taakbalk weer verplaatsbaar te maken en dat is alleen maar relevanter geworden door de populariteit van 34 inch ultrawide schermen die effectief 'slechts' de werkhoogte hebben van een 27 inch monitor maar in de breedte ruimte genoeg.
Daar staat tegenover dat ik weinig tot geen topics ben tegen gekomen met verzoeken om aan de slag te gaan met widgets en icoontjes iets wat men in Redmond heel belangrijk schijnt te vinden.

Behalve een keer uit interesse na een zoekopdracht, kwam ik nooit op die blogposts. Het gebeurde vrijwel niet dat ik naar de M$ site ging.

Ik weet niet of ik de enige ben, of dat ze de gebruikers op de verkeerde manier proberen te benaderen 😛

Behalve een keer uit interesse na een zoekopdracht, kwam ik nooit op die blogposts. Het gebeurde vrijwel niet dat ik naar de M$ site ging.

Ik weet niet of ik de enige ben, of dat ze de gebruikers op de verkeerde manier proberen te benaderen 😛
Ik denk dat het een zeer kleine minderheid zal zijn :ROFLMAO:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh