NAS: QNAP rust Qsirch uit met AI-ondersteund RAG zoeken

Lid geworden
mrt 6, 2017
QNAP breidt de functionaliteit van haar NAS-systemen uit met de introductie van RAG Search (Beta) in Qsirch 5.6.0, een AI-gestuurde zoektechnologie. De nieuwe functie combineert Retrieval Augmented Generation met cloudgebaseerde Large Language Models om de NAS te transformeren in een intelligent kenniscentrum voor het nauwkeurig en contextgebaseerd ophalen van informatie. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik mag hopen dat het een keuze is en blijft om dit soort functies te gebruiken, anders is het na Synology die zich met je schijfkeuze gaat bemoeien nog meer slecht nieuws.
Ik wil dit jaar m'n NAS vervangen maar ik moet me toch maar eens in TrueNAS gaan verdiepen en een zelfbouwproject gaan beginnen denk ik.

Meh, als je het maar uit kan vinken.
Voor mij hoeft het niet dat gesnuffeld op mijn nas.
Synology is ook al goed bezig not.
Hmm Ugreen of Asustor, of een Synology non + model of een 2024 model hmmm.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh