Aan deze muis zit een luchtje

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik zou toch denken, vocht en zeker olie, dat houd je weg bij apparatuur en trackingapparatuur al helemaal. Daarbij, al die geurtjes op kantoor... Ik hoop op een voortijdige 1 april.

Ik zou toch denken, vocht en zeker olie, dat houd je weg bij apparatuur en trackingapparatuur al helemaal. Daarbij, al die geurtjes op kantoor... Ik hoop op een voortijdige 1 april.
Voor sommige markten is dit een ding. Ik kan me heel, heel lang geleden een mini-pc van het illustere merk Abit herinneren waarin een geurverspreider de olie verhitte met de warmte van de processor. Asus biedt ook laptops aan met een geurtje. Ik vermoed dat deze muis, net als die laptops de schappen in ons land niet gaan halen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh