AOC 27G42E Gamingmonitor Review.. Gamen op 180 Hz voor 120 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
De AOC 27G42E in deze review een goedkope monitor. Zelfs als je het label ‘gaming’ er niet bij zou denken, is 120 euro ook voor een ‘gewoon’ scherm niet veel geld. Wat heeft hij te bieden en wat vooral niet? We hebben het scherm voor je getest, en onze bevindingen lees je in dit verslag. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
dit is het grootste probleem bij dit soort goedkope monitoren:

Als je dit scherm uit de doos haalt, blijkt het een stevig exemplaar te zijn. De meegeleverde voet is echter heel simpel. Het is een voet en niet meer dan dat, zonder hoogteverstelling en zonder mogelijkheid om het scherm te draaien.

Enigste optie is om dan een dure losse bureau stand erbij te kopen en dat geld had je dan net zo goed in een duurdere monitor kunnen steken.

Ik heb een paar schermen met een vergelijkbare voet: ze doen wat ze moet doen. Ik zou ze alleen niet op een wankel bureau zetten, maar dat zou ik ook niet doen met een monitor met een betere voet;-)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh