Asus op Gamescom: van OLED-monitors tot X870-moederborden, Wi-Fi 7, CPU-koelers en randapparatuur

Lid geworden
mrt 6, 2017
Asus heeft een hele vloot aan nieuwe producten onthuld tijdens Gamescom 2024. De blikvangers zijn verschillende X870-moederborden voor AMD Ryzen-processors en een nieuwe 360mm-aio-waterkoeler. Daarnaast komen er twee oled-monitoren aan bod, alsook een analoog toetsenbord en meerdere apparaten die geschikt zijn voor wifi 7. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Enig idee wat x870 borden gaan kosten?

Zou er niet raar van op kijken als die weer een stukje duurder worden, Just because..
Die extra USB 4.0 chip die los op het bord zit moet ook betaald worden.

En dan kunnen ze ineens wil heel snel 5gbit/s nics onboard uitrollen.. Eerst jaren op die armatige 1gbit/s gezeten.
Duwen ze nog even snel 2,5gbit/sec er door wat al geen lang leven lijkt te hebben (althans dat word straks voor de goedkopere borden waarschijnlijk de basis..

Goed ik snap dat niet iedereen zo`n hoge iets nodig heeft.. Maar snap wel dat als je thuis netwerk hebt er wel zeker naar verlangd..
Vind dat onboard gebeuren maar niks.. Ze hadden beter bij een expension kaart mogen blijven hangen en de keuze voor welke kaart je wilt kopen lekker bij de consument neer legt.
Want je betaald voor elke bord dat je koopt als nog die prijs premium daarvoor.

Ik weet niet of ik eigenlijk nog wel een nieuwe 2,5Gbit switch zou kopen.. Als 5Gbit al zo snel ze intrede heeft..

Weet je toevallig of er nog meer bedrijven met multigig switches gaan komen?
Nee, maar voor 2.5 gig heeft QNAP een heel betaalbaar modelletje. De chips die voor multigig nodig zijn, zijn nog best duur. Aan de andere kant kun je wel voor weinig geld een crosskabel maken en zo bijvoorbeeld een verbinding naar bijvoorbeeld, een nas maken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh