Compacte behuizing met handvat en veel airflow bij Jonsbo

Lid geworden
mrt 6, 2017
De C6-ITX is de nieuwste compacte behuizing van Jonsbo. Dit model moet zich onderscheiden door zijn relatief kleine voetafdruk en geperforeerde zijpanelen. Hij kan gemakkelijk worden verplaatst dankzij het handvat langs de bovenkant. Zowel de witte als zwarte variant zijn per direct beschikbaar vanaf 55 euro bij Caseking. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuk kastje en zeker voor die prijs, Jonsbo word hier nog wel eens ondergewaardeerd heb ik het idee maar prijs/kwaliteit leveren ze prima behuizingen.
Misschien ligt het aan de naam Cooltek waar ze hier mee begonnen zijn, heeft toch een beetje een B-merk klank.
Mijn eerste kennismaking was een Cooltek by Jonsbo akoestisch gedempte behuizing en sindsdien heb ik nog 6 pc's gebouwd met Jonsbo.

Ik vind Jonsbo momenteel de beste mini ITX behuizingen maken voor een schappelijke prijs.

Meeste betere ontwerpen van andere fabrikanten zijn vaak te hoog geprijst.

Ik heb er ook over gedacht om deze behuizing te kopen voor mijn dedicated gaming server.
Alleen ik ben niet zo kapot van al die gaten.. Soms zitten er naar mij idee te veel perforatie erin.. Want niet ten goede komt van stof en geluid.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh