Dertien speakers in nieuw topmodel soundbar van Sony

Lid geworden
mrt 6, 2017
Naast nieuwe televisies komt Sony dit jaar ook met een aantal nieuwe soundbars. In het topmodel heeft het 13 luidsprekers verwerkt. De Bravia Theatre Bar 9 heeft twee luidsprekers, die naar boven gericht zijn. Deze worden geholpen door een tweetal passieve radiators. Dit betekent dat dit model een goede weergave van de hoge kanalen van een Atmos-track zou moeten kunnen weergeven. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De afwerking is zo te zien beter dan het vorige topmodel soundbar, de HT-A7000 is bovenop afgewerkt met een zwarte spiegelende glasplaat.
Dat geeft best storende reflecties als hij net onder en voor de tv ligt.

Overigens is het ontwerp en naam van de 4 speakerset ook niet uit de lucht komen vallen zullen we maar zeggen.

s-l500.jpg

Het heeft wat trekjes van de Quad ESL63, een staaltje creatief "lenen" waar ze in China voor applaudisseren.

Overigens is het ontwerp en naam van de 4 speakerset ook niet uit de lucht komen vallen zullen we maar zeggen.

Bekijk bijlage 10

Het heeft wat trekjes van de Quad ESL63, een staaltje creatief "lenen" waar ze in China voor applaudisseren.
Ben wel benieuwd hoe het klinkt. Helaas heeft Sony het me nog niet laten beluisteren.

Ben wel benieuwd hoe het klinkt. Helaas heeft Sony het me nog niet laten beluisteren.
Ben ook heel benieuwd, de voorganger HT-A9 heb ik gehoord al heeft die set wel een sub nodig ondank dat Sony die optioneel vind.
Als deze set weer een stap vooruit is gaat het heel indrukwekkend zijn.

Als ik de afmetingen bekijk denk ik dat ook ja, dan gaat het dus wel over de €3000.- heen, dan mag je best wat verwachten.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh