Dit zijn de finalisten voor de EHA Awards 2025

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nog even, en de Computex-beurs in Taiwan breekt los. Het jaarlijkse evenement, is een belangrijk moment voor de componentenindustrie. Veel fabrikanten tonen hier hun nieuwste producten en innovaties, voornamelijk gericht op zelfbouwers en gamers. Niet voor niets dat de European Hardware Association hier een awardgala organiseert, waarin prijzen gegeven worden aan de beste producten. Deze winnaars worden geselecteerd door de redacties van negen Europese hardwarewebsites, waar TechnologyInsider er één van is. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
In de categorie 'Best Mini-pc' vind ik de Apple Mac Studio een wat vreemde keus, natuurlijk een top machine maar met een vanaf prijs van ruim €2500.- meer voor professionals en de happy few.
Als algemene aanrader voor iedereen zou je toch eerder de Mac Mini M4 (Pro) verwachten.

In de categorie 'Best Mini-pc' vind ik de Apple Mac Studio een wat vreemde keus, natuurlijk een top machine maar met een vanaf prijs van ruim €2500.- meer voor professionals en de happy few.
Als algemene aanrader voor iedereen zou je toch eerder de Mac Mini M4 (Pro) verwachten.
Het zijn nominaties op basis van wat de websites die onderdeel zijn van de European Hardware Association getest hebben. Lang niet iedereen (Ti overigens ook niet), heeft een Mac mini voor de deadline van de nominaties getest. Je mag als website alleen producten nomineren die je getest hebt. Dat betekent dat als fabrikanten geen samples van bepaalde producten beschikbaar hebben gesteld, ze geen kans maken met dat product. Hoewel ik met je eens ben dat de mini een interessant product is, had TI hem niet getest en dus niet genomineerd. Je ziet ook merken in de lijst staan die in bepaalde regio's vertegenwoordigd zijn, maar in andere niet. Een merk als Endorfy bijvoorbeeld is niet heel actief in onze markt en zal Ti dus niet nomineren.

Het zijn nominaties op basis van wat de websites die onderdeel zijn van de European Hardware Association getest hebben. Lang niet iedereen (Ti overigens ook niet), heeft een Mac mini voor de deadline van de nominaties getest. Je mag als website alleen producten nomineren die je getest hebt. Dat betekent dat als fabrikanten geen samples van bepaalde producten beschikbaar hebben gesteld, ze geen kans maken met dat product. Hoewel ik met je eens ben dat de mini een interessant product is, had TI hem niet getest en dus niet genomineerd. Je ziet ook merken in de lijst staan die in bepaalde regio's vertegenwoordigd zijn, maar in andere niet. Een merk als Endorfy bijvoorbeeld is niet heel actief in onze markt en zal Ti dus niet nomineren.
Duidelijk, dank voor de uitleg.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh