Eerste CPU-luchtkoelers bij Sharkoon in zwart of wit, met of zonder ARGB voor 24 à 60 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sharkoon heeft zijn eerste luchtkoelers voor processors onthuld. De fabrikant richt zich op verschillende segmenten. Gebruikers kunnen kiezen tussen één of twee koeltorens, met een bijpassende hoeveelheid 120mm-fans en optionele argb-verlichting. De verschillende modellen zijn nu beschikbaar, met vanafprijzen tussen 24 en 60 euro. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Sharkoon benoemt niet welke fans er aan boord zitten, al zijn de specificaties bij alle nieuwe koelers – ook bij de argb-modellen.

Ik denk dat het woord "gelijk/identiek" ergens mist? De zin loopt niet lekker in elk geval.

LGA1851/1700/1200/1150/1151/1155/1156/1356/1366 voor consumentenchips van Intel, gevolgd door Xeon-sockets E5-X79-X99-2011-2066. Wat AMD betreft zijn ze compatibel met de processorvoeten AM5/AM4/AM3/AM2/FM1/FM2.

Dat is me een lijst waar ik happy van word!

Goed om te zien dat Sharkoon ook rekening houdt met liefhebbers van een strakke minimalistische build zonder allemaal RGB toeters en bellen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh