FSP MEGA TI 1650W Review. Een goede voeding voor high-endsystemen

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met de FSP MEGA TI 160W, een voeding bedoeld voor high-end systemen. Een voeding wordt een steeds belangrijker onderdeel van een computer. Processors werken op steeds lagere voltages en verbruiken behoorlijk wat vermogen, om maar niet te spreken over de videokaarten. De watts vliegen je om de oren. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Toevallig heb ik sinds januari een nieuwe voeding gekocht de FSP Hydro Ti PRO 1000W. De Hydro Ti Pro is wel ATX 3.0 en heeft wel een PCI-E 5.0 ready (1 maal 12VHPWR 600W) en is ook Titanium en deze komt in reviews tot 96% uit (Blijkbaar bewaart het zijn beste psu voor zichzelf, want de Hydro Ti Pro 1000W kwam indrukwekkend uit de tests van Cybenetics, met het hoogste Titanium-certificaat voor efficiëntie en de best mogelijke rating voor geluidsproductie) Ik vind deze nieuwe erg goed, alleen vind ik hem helaas de 86% efficiënt net te weinig. Moet het niet voor Titanium boven de 94% zijn? Zo overweegte ik eerst de Dark Pro 13 1000W en die had een Titanium certificaat maar was onder de 90% en werd door reviews bij Cybenetics test gezien als Platinum-efficiëntie.

Het zijn mooie voedingen en erg stil onhoorbaar

ik heb net een YT gezien van Linus en hun PSU test opstelling ziet er zeer indrukwekkend uit.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh