Galaxy Fold6

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Galaxy Z Fold6 is de meest luxe smartphone van Samsung. In deze review maak je kennis met deze telefoon die voor 2.000 euro over de (digitale) toonbank gaat. Dit nieuwe topmodel is misschien wel de ultieme telefoon van dit moment. We zijn ermee aan de slag gegaan om een oordeel te vellen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ja, ik ben dus ook zoooo verdeeld over dit toestel. Vooropgesteld, €2000 ga ik niet neerleggen voor iets wat primair mijn telefoon is. Ik zie mijn vrouw regelmatig klooien om informatie op te zoeken, zaken te bestellen etc. op haar telefoon. Dat is dan ook de reden dat ik zoiets zelf nauwelijks doe. Dan denk ik soms, dit soirt apparaat zou wel dé oplossing kunnen zijn. Echter een tablet gebruik ik ook niet om dezelfde redenen. Dus ergens is het een combinatie van schermgrootte (geeft beter overzicht), UI (gebruiksgemak) en wellicht nog wat andere zaken die mij uiteindelihk doen afhaken. Ik doe al het 'serieuze' werk lekker op een laptop met externe muis.

Toch moet ik toegeven dat ik dit een prachtig stukje 'broekzak techniek' vind. Wellicht dat als ik het zou kunnen proberen dat ik toch verkocht ben (maar nogmaals ; dus niet voor die prijs !)

Ja, ik ben dus ook zoooo verdeeld over dit toestel. Vooropgesteld, €2000 ga ik niet neerleggen voor iets wat primair mijn telefoon is. Ik zie mijn vrouw regelmatig klooien om informatie op te zoeken, zaken te bestellen etc. op haar telefoon. Dat is dan ook de reden dat ik zoiets zelf nauwelijks doe. Dan denk ik soms, dit soirt apparaat zou wel dé oplossing kunnen zijn. Echter een tablet gebruik ik ook niet om dezelfde redenen. Dus ergens is het een combinatie van schermgrootte (geeft beter overzicht), UI (gebruiksgemak) en wellicht nog wat andere zaken die mij uiteindelihk doen afhaken. Ik doe al het 'serieuze' werk lekker op een laptop met externe muis.

Toch moet ik toegeven dat ik dit een prachtig stukje 'broekzak techniek' vind. Wellicht dat als ik het zou kunnen proberen dat ik toch verkocht ben (maar nogmaals ; dus niet voor die prijs !)
In het kader van: je moet dingen echt zelf ervaren is mijn tweede telefoon een foldable. Voor mij heeft het een stuk productiviteit opgeleverd, met zaken die ik niet op een gewone smartphone kan. Zelf was ik sceptisch, maar nu zie ik de charme en de voordelen er van in. Het is natuurlijk echt een premiumtoestel. Ik kan me echter voorstellen dat voor mensen die echt webcentrisch werken, ook dankzij DeX dit een uitstekende laptopvervanger kan zijn. Wat ik wel vervelend vind aan de Fold6 is dat hij net als zijn voorganger te smal is.

Mijn persoonlijke way of working is zoals jullie weten nogal veranderd waardoor ik heel veel minder reistijd heb. Daardoor gebruik ik de foldable minder dan voorheen. Maar toch: het heeft echt veel meewaarde. Meer meerwaarde dan weer wat extra megapixels voor de camera’s. Een foldable is meer dan een smartphone, meer dan een tablet: eigenlijk bijna een eigen categorie.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh