Geef je mening en win een van de drie Sapphire RX 9070 XT-videokaarten

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nog even en de Computex-beurs barst weer los. De beurs voor de liefhebbers van pc-componenten in Taiwan wordt gehouden in het Nangang beurscomplex. Op een steenworp afstand bevindt zich Courtyard Marriot Nangang, de locatie waar de European Hardware Association op de avond van maandag 19 mei, awards uitreikt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Heb een ongezouten mening over alles dus dit ook maar even ingevuld, feedback is altijd belangrijk.
De kaarten laat ik aan de game pc liefhebbers, die gaan ook niet passen in een Jonsplus BO 100.

23. Wanneer ben je van plan te upgraden naar 10 Gigabit ethernet?

• Dit jaar (2023)
  • Volgend jaar (2024)
  • 2025 of later
  • Ik gebruik het al
  • Geen idee
  • Ik zie geen noodzaak hiervoor / Ik gebruik geen bedraad netwerk
Nostalgisch, maar misschien de moeite waard om te updaten lol.

Nostalgisch, maar misschien de moeite waard om te updaten lol.

En een deel in het Engels.
En ook (vooral op het laatst) veel spelfouten.

Ik heb de survey ook ingevuld. Misschien motiveert zo'n videokaart om ook de rest van de PC eens te upgraden.

Het winnen van zo'n kaart zou me gelijk aansporen tot het bouwen van een leuke nieuwe desktop. Het zijn vooral de GPU prijzen de me zo compleet tegenstaan dat ik al jaren niets nieuws meer heb gekocht op dat gebied.

Het zijn vooral de GPU prijzen de me zo compleet tegenstaan dat ik al jaren niets nieuws meer heb gekocht op dat gebied.
Ook CPU en moederbord

Mijn laatste nieuwe GPU, een MSI 7850 2GB (enkele fan) kocht ik voor 129 euro

juni 2013
Mijn laatste nieuwe moederbord (Gigabyte Z87X-OC) kocht ik voor €196
CPU nieuw, 4670K voor €214.

Zo'n 2 1/2 jaar eerder kocht ik voor 30 euro meer een Phenom X6 1100T voor 30 euro meer. inclusief moederbord. Daar zat toen ook nog RAM bij (2x4GB, toen heel normaal) voor €111

Met het moederbord (Gigabyte Aorus X870E Elite Wifi7) wat ik nu wil, en CPU (Ryzen 9700X Boxed) kom ik al over de €650. Daar komt dan ook nog minimaal 32GB RAM bij a ~120-150 euro.
Al met al gaat het nu al gauw richting de €800 (CPU/Mobo/RAM)

Hoe groot acht je de kans dat je de volgende soorten hardware aan zult schaffen in de komende 12 maanden
Afgelopen maanden een nieuwe tv, monitor, cpu, gpu en wasmachine gekocht.... papa vind het wel best zo.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh