Gurman: Apple werkt aan opvolger voor Studio Display, verwacht tegen 2026

Lid geworden
mrt 6, 2017
Apple zet meer middelen in op de ontwikkeling van een nieuw Studio Display, aldus Bloomberg-journalist Mark Gurman. Afgelopen week berichtte analist Ross Young ook al over een opvolger voor het in 2022 uitgebrachte scherm, dat een 5k-paneel heeft. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zo zeg, dat zijn ferme prijzen. Ik denk dat als ik alle monitoren bij elkaar tel die ik ooit gekocht heb, dat ik dan nog niet aan die 5500 euro kom. Laat staan dat ik een dergelijk bedrag voor één enkel beeldscherm zou betalen.

Ik denk dat als ik alle monitoren bij elkaar tel die ik ooit gekocht heb, dat ik dan nog niet aan die 5500 euro kom.

Ik haal de €1000 misschien net, €1500 lang niet.

2x 4:3 monitor, €80 p.s (inkoopprijs)
1x Acer monitor in 2009, nog geen €200. Was toen al geen topmodel, maar komend van 4:3 naar 16:9 een grote vooruitgang

3x Iiyama Vision Master 17" €50 of gulden p.stuk
3x HP Elitedesk 241i monitoren, €80, €50 en €25 /stuk

En 3 retro monitoren van ~€50/stuk

Zal vast nog een paar gehad hebben, maar dat was dan tientjeswerk

Ik heb best veel van Apple maar een monitor gaat er nooit komen, door een totaal gebrek aan features zou ik geen moment het idee hebben dat ik waar heb voor m'n geld.
Voor de prijs van een 27 inch Apple scherm heb je een 40" 120 Hz ultra wide met hoge resolutie en ingebouwde KVM switch dus dan is kiezen ineens helemaal niet zo moeilijk.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh