Medion’s Windows ARM AI-laptop gaat 1.299 euro kosten

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb de laatste maanden regelmatig geprobeerd om Copilot te gebruiken, maar het valt me elke keer tegen. Het zit geintegreerd in Office-producten, maar ook in Power en Dynamics. Ik kan bv. vragen om een cloudflow te genereren die iets uit entiteit A haalt, transformeert en in entiteit B stopt. Wat er uit komt is best aardig als inspiratie, maar werkt vrijwel nooit. In Teams is het best leuk voor de automatische recaps en de takenlijsten, maar deze zijn verre van foutloos. Dus handig als je 5 minuten tijd hebt om de recap van een een niet zo heel belangrijke meeting te lezen, dat scheelt je weer een uur. Maar vertrouw er niet blind op.

Ik heb de laatste maanden regelmatig geprobeerd om Copilot te gebruiken, maar het valt me elke keer tegen. Het zit geintegreerd in Office-producten, maar ook in Power en Dynamics. Ik kan bv. vragen om een cloudflow te genereren die iets uit entiteit A haalt, transformeert en in entiteit B stopt. Wat er uit komt is best aardig als inspiratie, maar werkt vrijwel nooit. In Teams is het best leuk voor de automatische recaps en de takenlijsten, maar deze zijn verre van foutloos. Dus handig als je 5 minuten tijd hebt om de recap van een een niet zo heel belangrijke meeting te lezen, dat scheelt je weer een uur. Maar vertrouw er niet blind op.
Dat vind ik nou ook bij veel van die dingen. Het is het vaak net niet. Het mist een belangrijk element in een samenvatting of er staat plots een vreemd woord. Daarnaast is mijn ervaring tot nu toe: dat de Windows ARM-machines prima werken zolang je in het Microsoft-ecosysteem zit. Dat maakt het voor mij persoonlijk lastig omdat ik niet alleen producten uit Redmond gebruik. Ik ben zeer benieuwd naar deze nieuwe producten en kan niet wachten tot ik er mee aan de slag kan gaan en mijn bevindingen met jullie kan delen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh