Microsoft test gratis Office-apps met reclame en verplichte cloudopslag

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft heeft stilletjes een gratis versie van Microsoft 365 uitgebracht, die Word, Excel en PowerPoint bevat. Deze variant van het Office-softwarepakket heeft enkele beperkingen en laat reclames zien. Voorlopig lijkt het om een test te gaan, aangezien niet alle gebruikers met deze variant aan de slag kunnen. De ontwikkelaar heeft tot dusver nog geen informatie bekendgemaakt over de test. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een variant van Google "gratis" dus, word het niet eens tijd dat we ophouden met dit soort producten gratis te noemen, gratis bestaat niet bij de techgiganten daar word je niet zo groot mee.

Verplichte cloudopslag? Waarom?
Waarom mag ik mijn bestanden niet locaal opslaan? Cloudopslag kost geld, dus hoe wordt Microsoft hier beter van?

Verplichte cloudopslag? Waarom?
Waarom mag ik mijn bestanden niet locaal opslaan? Cloudopslag kost geld, dus hoe wordt Microsoft hier beter van?
Ze hopen dat je "gratis" opslag dan snel volloopt zodat je ruimte moet bijkopen voor je "gratis" office producten.

Gratis lol, ehm nee in de lengte of breedte betaal je op de 1 of andere manier gewoon.
Verplicht opslaan via Onedrive en slechts 5 GB?
Nee dat is gewoon een open deur naar een abbo.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh