MSI GeForce RTX 5070 Ti 16G Gaming Trio Review. Een krachtige videokaart zonder fratsen.

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review kijken we specifiek naar de MSI GeForce RTX 5070 Ti 16G Gaming Trio. Dit is het derde model uit de RTX 50-serie van Nvidia. Deze videokaart is aanmerkelijk lager geprijsd dan de eerder geïntroduceerde modellen. In deze review kijken we specifiek naar de MSI GeForce RTX 5070 Ti 16G Gaming Trio. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Afwachten, maar ik heb het vermoeden dat de prijzen in NL rond de €1000,- gaan liggen.

Een krachtige videokaart zonder fratsen? Zo veel krachtiger is die niet t.o.v. de 4070Ti. En ook de 5070Ti kan minder ROP's bevatten dan opgegeven.

Dus "zonder fratsen" en "krachtige" zou ik uit de titel laten.

Die hele 5000 serie is gewoon een aanfluiting, en ik ga deze serie dan ook compleet overslaan. Ik had heel graag een 5090 willen hebben, vooral voor FS2024, maar ik zal nog een paar jaar geduld moeten hebben tot de 6090 o.i.d. uit is.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh